08.11.2021

Gmina Suwałki. Nabór na wolne stanowisko w referacie ds. inwestycyjnych

Wójt Gminy Suwałki ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w referacie ds. inwestycyjnych w Urzędzie Gminy Suwałki ul. Świerkowa 45 16-400 Suwałki.

OGŁOSZENIE  O  NABORZE

NA  WOLNE  STANOWISKO  URZĘDNICZE

 

WÓJT  GMINY  SUWAŁKI 

ogłasza otwarty i konkurencyjny

nabór na wolne stanowisko urzędnicze

w referacie ds. inwestycyjnych

w Urzędzie Gminy Suwałki ul. Świerkowa 45 16-400 Suwałki

 

I. KANDYDAT POWINIEN SPEŁNIAĆ NASTĘPUJĄCE NIEZBĘDNE WYMAGANIA   ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM URZĘDNICZYM:

 

1)     jest obywatelem polskim,

1)    ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

2)    posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku w tym:

- co najmniej 2 letni staż pracy przy wykonywaniu podobnych czynności, preferowane doświadczenie w administracji,

- znajomość przepisów prawa z zakresu: samorządu gminnego, dróg publicznych, prawa budowlanego,  postępowania administracyjnego,

3)  nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane                     z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4)    cieszy się nieposzlakowaną opinią,

5)    posiada wykształcenie wyższe, kierunki inżynierskie lub techniczne preferowane kierunki związane z budownictwem, drogownictwem, inżynierią środowiska,

6)    posiada prawo jazdy kat. B,

7)    posiada umiejętność analizowania treści dokumentów i precyzowania na ich podstawie wniosków.

 

II. KANDYDAT POWINIEN SPEŁNIAĆ NASTĘPUJĄCE WYMAGANIA  DODATKOWE:

1)     winien wykazać się znajomością przepisów prawa z zakresu:

- BHP, ppoż, ergonomii pracy w zakresie pracy biurowej,

2)  dodatkowo znać przepisy prawa z zakresu:

         - instrukcji kancelaryjnej,

         - prawa zamówień publicznych,

3)  posiadać umiejętność redagowania pism urzędowych,

4)  posiadać umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji,

5)  posiadać wysoką motywację do dalszego doskonalenia zawodowego,

6) posiadać umiejętność dobrej organizacji pracy i samodzielności w działaniu,

7) winien charakteryzować się sumiennością, skrupulatnością, dokładnością, terminowością i zaangażowaniem w realizację zadań oraz dbałością o porządek               w miejscu pracy,

8)  winien być otwarty, cierpliwy, komunikatywny,

9)  posiadać umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu,

10) posiadać zdolność koncentracji i umiejętność analitycznego myślenia,

11) posiadać umiejętność pracy w zespole.

 

III. OKREŚLENIE CELÓW I ZADAŃ WYKONYWANYCH NA DANYM STANOWISKU : 

1. Zadania główne:  

  1. Przygotowanie i prowadzenie całego procesu inwestycyjnego (przygotowanie, realizacja, odbiór, rozliczenie, okres gwarancyjny i pogwarancyjny) związanego  z budową i modernizacją dróg, ścieżek rowerowych oraz obiektów drogowo-mostowych.
  2. Realizacja projektów oraz prowadzenie sprawozdawczości z realizacji zadań zgodnie z wymogami jednostek finansujących projekt.
  3. Prowadzenie spraw z zakresu (bieżącego i zimowego) utrzymania dróg gminnych i ścieżek.
  4. Prowadzenie ewidencji dróg gminnych - publicznych i wewnętrznych oraz obiektów mostowych i przepustów.
  5. Opracowywanie projektu planu rozwoju sieci dróg gminnych oraz planów  finansowych  budowy,  przebudowy, remontu,  utrzymania  i ochrony dróg gminnych oraz drogowych obiektów inżynierskich.
  6. Sprawowanie nadzoru nad bieżącym utrzymaniem dróg gminnych.

 

2. Zadania pomocnicze:

  1. Uzgadnianie projektów tymczasowej organizacji  ruchu  drogowego  na  drogach  gminnych.
  2. Opiniowanie projektów przebiegu dróg wojewódzkich, powiatowych
    i gminnych.
  3. Współpraca z zarządem dróg wojewódzkich, powiatowych w zakresie utrzymania  i modernizacji dróg i chodników na odcinkach przebiegających przez teren gminy.
  4. Sporządzanie informacji o stanie dróg publicznych oraz przekazywanie ich Generalnemu Dyrektorowi Dróg Krajowych i Autostrad.
  5. Prowadzenie książek obiektów dróg i mostów, organizowanie przeglądów okresowych oraz zlecanie wykonania zaleceń wynikających z przeglądów.
  6. Wydawanie pozwoleń na przejazdy po drogach publicznych niektórych pojazdów w tym pojazdów nienormatywnych.
  7. Przyjmowanie do ewidencji gminnej drukiem OT zrealizowanych inwestycji.
  8. Prowadzenie bieżącej korespondencji.

 

IV. ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRACOWNIKA

Zasady odpowiedzialności pracownika na stanowisku:

- pracownik ponosi odpowiedzialność służbową, dyscyplinarną, karną lub cywilną w zakresie pełnionych obowiązków i przyznanych uprawnień.

 

 

V. WARUNKI ZATRUDNIENIA:  

      • pełny wymiar czasu pracy, • miejsce pracy – Suwałki, ul. Świerkowa 45,• praca: przy komputerze i w terenie, pod presją czasu, wymagająca systematycznego i ciągłego realizowania powierzonych obowiązków, a także bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z interesantami oraz pracownikami innych referatów.

VI.  WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA:

 

W październiku 2021 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, wyniósł  mniej niż 6 %.

 

VII. WYMAGANE  DOKUMENTY:

 

1) list motywacyjny podpisany przez kandydata,

2) życiorys – CV podpisany przez kandydata,

3) kserokopie świadectw pracy – zaświadczenia (potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata),

4) kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie (potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata),

5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach (potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata),

6) podpisane oświadczenia kandydata:

• o posiadanym obywatelstwie polskiego,
• o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
• o korzystaniu z pełni praw publicznych,

• że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,  • o stanie zdrowia, pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku, • że osoba cieszy się nieposzlakowaną opinią,

7) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

8) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z numerem telefony niezbędnych do przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko urzędnicze o następującej treści „Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a  ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.                      (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych oraz numeru telefonu ……………… dla potrzeb rekrutacji na stanowisko urzędnicze w referacie do spraw inwestycyjnych i gospodarczych               w Urzędzie Gminy Suwałki.”

 

Przed zawarciem umowy o pracę, wybrany kandydat złoży informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.

 

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Suwałki, ul. Świerkowa 45, 16-400 Suwałki, w sekretariacie 
z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze w referacie ds. inwestycyjnych w Urzędzie Gminy Suwałki” w terminie do dnia 16 listopada 2021 roku do godz. 10.00. Wyklucza się przyjmowanie dokumentów drogą elektroniczną.

 

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne oraz informacja
o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Suwałki oraz na tablicy ogłoszeń urzędu.

Po wyłonieniu kandydata, dokumenty aplikacyjne pozostałych osób zostaną zwrócone pocztą.

 

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informuję, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Suwałki jest: Wójt Gminy Suwałki, ul. Świerkowa 45, 16-400 Suwałki, tel. 875659300, e-mail sekretariat@gmina.suwalki.pl
    1. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych – e-mail: iod@gmina.suwalki.pl
    2. Dane osobowe Pana/i/ wraz z numerem telefonu będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit.a ogólnego rozporządzenia 2016/679, Kodeksu Pracy – ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. – o pracownikach samorządowych, w celu rekrutacji do pracy na stanowisko urzędnicze.
    3. Dane osobowe będą przechowywane przez okres rekrutacji, po zakończeniu procesu rekrutacji wnioski aplikacyjne będą zwracane.
    4. Posiada Pan/i/ prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody.
    5. Posiada Pan/i/ prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
    6. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest obowiązkowe ze względu na przepisy prawa pracy, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
    7. Dane nie będą przekazywane do Państw trzecich.
    8. Pana/i/ dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie odbywało się na zasadach określonych w regulaminie rekrutacji, konsekwencją takiego przetwarzania będzie kontakt tylko z wybranymi kandydatami.

 

udostępnij na fabebook
Skomentuj:
nick*
komentarz*
 
 
Sponsor pogody
Pogoda
Newsletter

Jeżeli chcesz otrzymywać od nas informacje o nowych wiadomościach w serwisie podaj nam swój e-mail.

Kursy walut
10.11.2024 Kupno Sprzedaż
EUR 0.00% 4.4889 4.5795
USD 0.00% 4.1175 4.2007
GBP 0.00% 5.1508 5.2548
CHF 0.00% 4.5999 4.6929
10.10.2024

Szukam

Dodaj nowe ogoszenie