Niebawem w Suwałkach rusza nowy cykl warsztatów w Klubie Młodego Programisty (KMP). Zanim jednak zaczniemy regularne spotkania, zapraszamy na Dzień Otwarty.
Chcesz zobaczyć jak wyglądają zajęcia w Klubie? Może akurat szukasz pomysłu na dodatkowe zajęcia dla swojej pociechy? Przyjdźcie razem na Dzień Otwarty w suwalskim Klubie Młodego Programisty!
Roboty, tablety, maty do programowania, a do tego sÅ‚odki poczÄ™stunek - takie rzeczy tylko u nas! Przyjdź ze swoim dzieckiem i wspólnie przekonajcie siÄ™, że programowanie to frajda.
Widzimy siÄ™ w Å›rodÄ™ – 3 wrzeÅ›nia o godz. 17.
Suwałki, zapraszamy!
– Spotkania bÄ™dÄ… Å›wietnÄ… okazjÄ… do porozmawiania z naszymi trenerami, poznania programu zajęć, a przede wszystkim do przekonania siÄ™, że programowanie jest dla każdego – mówi minister cyfryzacji Marek Zagórski. – Podobnie jak na zajÄ™cia, także na Dni Otwarte, zapraszamy caÅ‚e rodziny z SuwaÅ‚k i okolic – nie tylko dzieci, ale i rodziców – dodaje szef MC.
Co dla Was zaprogramowaliÅ›my? Kodowanie na macie, zajÄ™cia z robotami dla najmÅ‚odszych, wieża z kubeczków i kubeczkowe sudoku, puzzle, kodowanie tras, a nawet… dyktando graficzne. BÄ™dzie siÄ™ dziaÅ‚o!
AktywnoÅ›ci przygotowaliÅ›my tak, abyÅ›cie mogli doÅ‚Ä…czyć w dowolnym momencie. Co 25 minut bÄ™dziemy startować z innÄ… zabawÄ… dla Waszych dzieci. Aby wziąć w nich udziaÅ‚ wystarczy po prostu przyjść – nie ma zapisów. Jednak kto pierwszy, ten lepszy - w każdej aktywnoÅ›ci bÄ™dzie mogÅ‚o wziąć udziaÅ‚ maksymalnie 30 osób.
Brzmi dobrze? A to nie wszystko! Przygotowaliśmy też słodkości i to nie byle jakie. Ich motywem przewodnim będzie oczywiście programowanie.
Zapisz w kalendarzu
Już dziÅ› zapiszcie sobie datÄ™ Dnia Otwartego w kalendarzu i nie zapomnijcie o nas…
3 wrzeÅ›nia (wtorek) – Klub MÅ‚odego Programisty w SuwaÅ‚kach
o start – godz. 17:00, zakoÅ„czenie – godz. 20:00
o adres: Biblioteka Publiczna im. Marii Konopnickiej, ul. Emilii Plater 33a
Wiecie, że przyjdziecie? Dołączcie do naszego wydarzenia na Facebooku https://www.facebook.com/events/521313215297819/ i zaproście znajomych.
WstÄ…p do naszego Klubu
Kluby MÅ‚odego Programisty, czyli punkty warsztatowe z bezpÅ‚atnÄ… naukÄ… programowania, dziaÅ‚ajÄ… od jesieni ubiegÅ‚ego roku. OtworzyliÅ›my je w 16 miastach Å›redniej wielkoÅ›ci – po jednym w każdym województwie.
Kluby MÅ‚odego Programisty – poza SuwaÅ‚kami – dziaÅ‚ajÄ… także w Nysie, Lubinie, InowrocÅ‚awiu, ZamoÅ›ciu, Å»arach, Piotrkowie Trybunalskim, Nowym SÄ…czu, PrzemyÅ›lu, Siedlcach, Kwidzynie, Jaworznie (do kwietnia 2019 r. Å»orach), Ostrowcu ÅšwiÄ™tokrzyskim, EÅ‚ku, Gnieźnie i Stargardzie.
Do tej pory z naszych zajęć skorzystaÅ‚o już ponad 20 tysiÄ™cy uczestników, a to poczÄ…tek. Dopiero siÄ™ rozpÄ™dzamy!
Zobacz film o KMP:
– Nasze zajÄ™cia to nie tylko nauka poÅ‚Ä…czona ze Å›wietnÄ… zabawÄ…. To przede wszystkim dowód na to, że aby zacząć przygodÄ™ z programowaniem nie musimy inwestować w drogi sprzÄ™t komputerowy, czy informatyczne kursy – mówi minister cyfryzacji Marek Zagórski. – Pokazujemy dzieciakom i ich rodzicom, bo w naszych zajÄ™ciach mogÄ… brać udziaÅ‚ także i oni, że warto zacząć tÄ™ przygodÄ™ – dodaje szef MC. Co tydzieÅ„, o tej samej godzinie, pod okiem profesjonalnych trenerów, dzieci – wraz z rodzicami – poznajÄ… korzyÅ›ci pÅ‚ynÄ…ce z nauki programowania. UdziaÅ‚ w warsztatach jest bezpÅ‚atny, a każdy cykl to 10 godzinnych spotkaÅ„, prowadzonych na czterech poziomach trudnoÅ›ci. ZajÄ™cia dopasowane sÄ… do wieku uczestników. Mamy dwie grupy wiekowe: dzieci z klas 1-3 i z klas 4-6. Już niebawem, na stronie https://klubmlodegoprogramisty.pl/ ruszy rejestracja na jesiennÄ… edycjÄ™ zajęć. WiÄ™cej o naszych Klubach i Dniach Otwartych dowiecie siÄ™ na Facebooku: https://www.facebook.com/KlubMlodegoProgramistyPl/ oraz na stronie: www.koduj.gov.pl. ***
Kluby MÅ‚odego Programisty to element projektu „Kampanie edukacyjno-informacyjne na rzecz upowszechniania korzyÅ›ci z wykorzystywania technologii cyfrowych” realizowanego przez Ministerstwo Cyfryzacji we wspóÅ‚pracy z PaÅ„stwowym Instytutem Badawczym NASK. Kampanie majÄ… na celu promowanie wykorzystywania technologii w codziennym życiu przez osoby w różnym wieku, przeÅ‚amywanie barier z tym zwiÄ…zanych oraz wzrost cyfrowych KOMPETENCJI spoÅ‚eczeÅ„stwa. Projekt obejmuje cztery obszary: jakość życia, e-usÅ‚ugi publiczne, bezpieczeÅ„stwo w sieci i programowanie.