W najbliższy piątek, 27 września br., PGNiG Obrót Detaliczny uruchomi pierwszy dyżur dla mieszkańców Suwałk w ramach uruchomionego Punktu Obsługi Klienta, który działać będzie w Parku Naukowo –Technologicznym w Suwałkach.
Będzie tam można załatwić wszystkie formalności: umowy na dostawy gazu, reklamacje czy rozszerzyć zakres usług, jakie oferuje PGNiG Obrót Detaliczny.
To bardzo dobra i oczekiwana wiadomość dla mieszkańców Suwałk i okolicy. Koniec z jeżdżeniem do odległego o 60 km Ełku, by załatwić sprawy związane z podpisaniem umowy gazowej. Punkt Obsługi Klienta to efekt porozumieniu, które 9 września br. podpisali Czesław Renkiewicz, prezydent miasta i Marcin Szczudło, wiceprezes Zarządu PGNiG Obrót Detaliczny.
- Na początku planujemy, że będą to dwa dyżury w miesiącu. Jeśli wzrośnie zainteresowanie, będziemy reagowali elastycznie i dostosujemy pracę POK do potrzeb Klientów – powiedział wiceprezes Marcin Szczudło.
Do powstałej przed paroma laty sieci gazowej w Suwałkach podłączonych jest około 400 domostw. Zainteresowanie paliwem gazowym jednak cały czas rośnie, szczególnie w zabudowie rozproszonej, gdzie nie dotarła sieć grzewcza Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej. Dodatkowo miasto zdecydowało się na początku bieżącego roku na zakup co najmniej 15 autobusów zasilanych gazem CNG.