W najbliższy piątek, 27 września br., PGNiG Obrót Detaliczny uruchomi pierwszy dyżur dla mieszkańców Suwałk w ramach uruchomionego Punktu Obsługi Klienta, który działać będzie w Parku Naukowo –Technologicznym w Suwałkach.
BÄ™dzie tam można zaÅ‚atwić wszystkie formalnoÅ›ci: umowy na dostawy gazu, reklamacje czy rozszerzyć zakres usÅ‚ug, jakie oferuje PGNiG Obrót Detaliczny.
To bardzo dobra i oczekiwana wiadomość dla mieszkaÅ„ców SuwaÅ‚k i okolicy. Koniec z jeżdżeniem do odlegÅ‚ego o 60 km EÅ‚ku, by zaÅ‚atwić sprawy zwiÄ…zane z podpisaniem umowy gazowej. Punkt ObsÅ‚ugi Klienta to efekt porozumieniu, które 9 wrzeÅ›nia br. podpisali CzesÅ‚aw Renkiewicz, prezydent miasta i Marcin SzczudÅ‚o, wiceprezes ZarzÄ…du PGNiG Obrót Detaliczny.
- Na poczÄ…tku planujemy, że bÄ™dÄ… to dwa dyżury w miesiÄ…cu. JeÅ›li wzroÅ›nie zainteresowanie, bÄ™dziemy reagowali elastycznie i dostosujemy pracÄ™ POK do potrzeb Klientów – powiedziaÅ‚ wiceprezes Marcin SzczudÅ‚o.
Do powstaÅ‚ej przed paroma laty sieci gazowej w SuwaÅ‚kach podÅ‚Ä…czonych jest okoÅ‚o 400 domostw. Zainteresowanie paliwem gazowym jednak caÅ‚y czas roÅ›nie, szczególnie w zabudowie rozproszonej, gdzie nie dotarÅ‚a sieć grzewcza PrzedsiÄ™biorstwa Energetyki Cieplnej. Dodatkowo miasto zdecydowaÅ‚o siÄ™ na poczÄ…tku bieżącego roku na zakup co najmniej 15 autobusów zasilanych gazem CNG.