Na klientów czeka ponad 3.000 nowych produktów wybranych przez Rossmanna zgodnie z najświeższymi trendami.
Stawiamy na naturalne składniki w kosmetykach czy produkty waterless, m.in. szampony i odżywki w kostkach. Są one odpowiedzią na potrzeby naszej planety, bo do ich produkcji zużywa się mniej wody.
Na póÅ‚kach naszych drogerii pojawiÄ… siÄ™ także produkty niszowe, znane dotychczas gÅ‚ównie z internetu, czÄ™sto produkowane w maÅ‚ych manufakturach. To m.in. marki makijażowe bÄ™dÄ…ce przede wszystkim obiektem pożądania najmÅ‚odszych klientek, chcÄ…cych siÄ™ wyróżnić i szukajÄ…cych inspiracji. „Instamarki" pojawiÄ… siÄ™ też w wielu innych kategoriach np. pielÄ™gnacji twarzy czy ciaÅ‚a.
A to nie koniec trendów. Wymienione wyżej nowoÅ›ci uzupeÅ‚niÄ… produkty z nurtów: „przyjazne naturze", glass skin, superfoods, body positive, pielÄ™gnujÄ…ca koloryzacja, less waste, siÅ‚a mineraÅ‚ów, mgieÅ‚ki zapachowe, on the go, bio dla malucha, bezpieczne lakiery dla paznokci, etnobotanika, petparents, proage...
Zmieni siÄ™ nie tylko asortyment – metamorfozÄ™ przechodzÄ… nasze sklepy. W jednym czasie, we wszystkich drogeriach równoczeÅ›nie dokonuje siÄ™ znaczÄ…ca zmiana. Lepiej wyeksponowane zostanÄ… nowoÅ›ci, promocje czy też produkty do nabycia wyÅ‚Ä…cznie w Rossmannie.
Kampania ma podkreÅ›lić wizerunek Rossmanna jako marki, która inspiruje, odkrywa nowoÅ›ci i innowacyjne produkty w ramach ciÄ…gle zmieniajÄ…cych siÄ™ trendów. Rossmann jest blisko swoich klientek, zna ich potrzeby, chce je zainspirować do odkrywania trendów i ciekawych produktów.
Ogólnopolskie dziaÅ‚ania promocyjne obejmujÄ… swym zasiÄ™giem: internet, VOD, telewizjÄ™, internet, ekrany i materiaÅ‚y BTL w sklepach Rossmann oraz kanaÅ‚y wÅ‚asne: aplikacja, www, Skarb, gazetka.
KampaniÄ™ przygotowaÅ‚a agencja Fat Baby, Papaya Films odpowiada za produkcjÄ™ materiaÅ‚u filmowego, a planowaniem i zakupem mediów zajÄ…Å‚ siÄ™ dom mediowy Initiative.
(materiał partnera)