Chicago Bulls ogłosiło nową, długoterminową umowę sponsorską z Cinkciarz.pl, jedną z najszybciej rozwijających się firm w Europie. Podpisana umowa to pierwszy globalny kontrakt partnerski zespołu Chicago Bulls.
Umowa polskiej firmy i Bulls to pierwszy globalny kontrakt partnerski zespołu. Z usług Cinkciarz.pl, lidera internetowego rynku wymiany walut korzystają m.in. przedsiębiorstwa, instytucje oraz klienci indywidualni.
Chicago Bulls majÄ… zaszczyt powitania Cinkciarz.pl w Chicago i w rodzinie Byków. Ta wspóÅ‚praca to pierwsza miÄ™dzynarodowa relacja biznesowa Bulls i kolejny krok w dÅ‚ugotrwaÅ‚ej strategii, skoncentrowanej na biznesowym wzroÅ›cie. Chicago Bulls majÄ… szczęście posiadania mocnej bazy fanów na caÅ‚ym Å›wiecie.
- JesteÅ›my podekscytowani możliwoÅ›ciÄ… poÅ‚Ä…czenia siÅ‚ z branżowym liderem Cinkciarz.pl w celu zaangażowania fanów w Stanach Zjednoczonych i na caÅ‚ym Å›wiecie - mówi Michael Reinsdorf, prezydent i dyrektor Generalny Chicago Bulls.
Cinkciarz.pl będzie pełnić rolę Official Foreign Currency Exchange of the Chicago Bulls i uzyska tytuł Official Partner of the Chicago Bulls.
- To historyczne wydarzenie dla polskiego biznesu. JesteÅ›my pierwszÄ… europejskÄ… firmÄ…, która wspóÅ‚pracuje z Chicago Bulls. ZespoÅ‚em, który reprezentuje amerykaÅ„skÄ… historiÄ™. Ta drużyna jest symbolem sukcesu i sportowego ducha walki. Dzielimy te same wartoÅ›ci. To wytrwaÅ‚ość, pracowitość, odpowiedzialność. Mamy podobne marzenia. Dlatego zwiÄ…zek Cinkciarz.pl, czyli najambitniejszego fintechu Europy oraz legendarnej drużyny koszykarskiej Å›wiata musi zaprocentować - komentuje Marcin Pióro, Prezes ZarzÄ…du spóÅ‚ki Cinkciarz.pl.
Cinkciarz.pl otrzyma prawa marketingowe do ekspozycji marki na bandach elektronicznych przy parkiecie, reklamy wideo przed meczami, obecność na ekranach LED przy koszu, w programach meczowych, do organizacji nocy promocyjnych oraz opcjÄ™ hospitality marki Cinkciarz.pl podczas meczów Chicago Bulls w United Center.
Marka Cinkciarz.pl zostanie wyeksponowana w internetowych materiaÅ‚ach wideo: „BullsTV Game Preview”, „BullsTV Recap” i „Inside the Locker Room”. Dotyczy to zarówno gier przedsezonowych jak i meczów sezonu regularnego.
Cinkciarz.pl bÄ™dzie też obecny na oficjalnej stronie i w aplikacji mobilnej drużyny Bulls. Strona internetowa Chicago Bulls jest jednÄ… z trzech najczęściej odwiedzanych stron w NBA dziÄ™ki 3 milionom odsÅ‚on miesiÄ™cznie. Drużyna ma też ponad 21 milionów fanów w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych.
Chicago Bulls oraz spóÅ‚ka Cinkciarz.pl stworzÄ… także program szkoleniowy dla dzieci i mÅ‚odzieży grajÄ…cych w koszykówkÄ™. Zostanie on skierowany do Polonii w Chicago. WÅ‚aÅ›nie to miasto jest jej najwiÄ™kszym skupiskiem poza granicami Polski.
(materiał promocyjny)