W miniony czwartek w Hotelu Velvet odbyła się konferencja biznesowa „Wizerunek kobiety biznesu w sieci i w realu”, organizowana przez Lady Business Club oraz Akademia Marki z Klasą.
Chcę umieć wszystko, co otwiera świat, by niczego się nie bać.
Jestem niezależna. Niezależność i wolność – nie umiem żyć inaczej.
To takie proste – liczyć zawsze i głównie na siebie.
Beata Tyszkiewicz
To jeden z cytatów, które kobiety biznesu wybrały na motto tegorocznej konferencji. Panie słuchały prelekcji oraz dyskutowały, jak wykreować pożądany wizerunek, który będzie jednocześnie wspierał ambicje i cele życiowe oraz biznesowe. Padło wiele praktycznych porad, dotyczących mowy ciała, prezentacji profilu czy sylwetki, sposobu przywitania.
Podkreślano, iż wizerunek to nie tylko to, co pokazujemy na zewnątrz, to jakie marynarki i szpilki nosimy, ale to również to jakim językiem się wyrażamy, jakie wartości wyznajemy, co jest nam bliskie i według jakich zasad postępujemy. W świecie biznesu czasem małe detale świadczą o powodzeniu rozmów, zdobyciu klientów czy zdobyciu zaufania i wiarygodności.
Fot. Marta Orłowska