Polski rynek call contact center rozwija się dynamicznie już od ponad 20 lat. Rok 2015 to umocnienie Polski na pozycji lidera outsourcingu usług nie tylko w Europie Środkowo-Wschodniej, ale także globalnie. Rosną w siłę wiodące firmy call contact center. Teleperformance Polska zanotował w minionym roku 37-procentowy wzrost przychodów i 30-procentowy wzrost zatrudnienia.
Wbrew obiegowym opiniom, call contact center to nie „akwizycja przez telefon“, ale potężna, zaawansowana biznesowo i technologicznie branża Å›wiadczÄ…ca profesjonalne usÅ‚ugi dla najwiÄ™kszych przedsiÄ™biorstw i organizacji z caÅ‚ego Å›wiata. W 2015 roku w dalszym ciÄ…gu wzrastaÅ‚o zainteresowanie miÄ™dzynarodowych firm rozwiÄ…zaniami call contact center nad WisÅ‚Ä…. MiÄ™dzy innymi z tego wzglÄ™du Teleperformance Polska powiÄ™kszyÅ‚ zespóÅ‚ konsultantów o blisko 150 osób i sukcesywnie rozwija swój biznes.
- Obecnie nasi konsultanci posÅ‚ugujÄ…c siÄ™ 15 jÄ™zykami obsÅ‚ugujÄ… klientów z 20 krajów. W 2015 roku poszerzyliÅ›my nasze portfolio klientów o znane marki z sektora finansowego, retail i automotive. CiÄ…gÅ‚emu wzrostowi podlega wielojÄ™zyczny projekt dla globalnej marki odzieżowej, w ramach którego prowadzimy wielokanaÅ‚owÄ… obsÅ‚ugÄ™ klienta w 11 jÄ™zykach dla 16 krajów – mówi Mariusz OdkaÅ‚a, prezes Teleperformance Polska.
Profesjonalna obsÅ‚uga miÄ™dzynarodowych klientów wymaga zbudowania wielokulturowego zespoÅ‚u. WÅ›ród pracowników Teleperformance Polska znajdujÄ… siÄ™ obywatele aż 30 krajów. Jest to duży atut w pozyskiwaniu globalnych przedsiÄ™biorstw poszukujÄ…cych wsparcia dla obsÅ‚ugi klientów z różnych zakÄ…tków Å›wiata. Praca w tak zróżnicowanym, wielonarodowym Å›rodowisku bywa wyzwaniem, ale również źródÅ‚em satysfakcji. Teleperformance Polska może pochwalić siÄ™ wyjÄ…tkowo wysokim zadowoleniem zatrudnionych w firmie osób. W 2015 roku rotacja pracowników po raz kolejny wyniosÅ‚a jedynie 4%, co jest bardzo dobrym wynikiem
w branży call contact center.
WedÅ‚ug ekspertów w najbliższym czasie o konkurencyjnoÅ›ci przedsiÄ™biorstw na rynku bÄ™dÄ… decydowaÅ‚y wysokie kompetencje w zakresie tzw. Customer Experience Management, czyli zarzÄ…dzania doÅ›wiadczeniem klienta.
- Firmy bÄ™dÄ… poszukiwać dostawców, którzy sÄ… w stanie zagwarantować najbardziej kompleksowe, a przede wszystkim jakoÅ›ciowe rozwiÄ…zania z wykorzystaniem zintegrowanych kanaÅ‚ów interakcji: telefonu, email, chatu, aplikacji mobilnych czy mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych – mówi Mariusz OdkaÅ‚a. Tak zwany Omnichannel, czyli zintegrowana wielokanaÅ‚owość to trend, który, podobnie jak w roku ubiegÅ‚ym, bÄ™dzie wyznaczaÅ‚ standardy również w 2016. Wyzwaniem na przyszÅ‚y rok jest również budowanie Å›wiadomoÅ›ci – szczególnie wÅ›ród osób decyzyjnych w polskich firmach – jak istotna i ważna jest rola outsourcingu w Polsce. Nie wszyscy jeszcze zauważajÄ… jak wielkÄ… wartość dodanÄ… generuje outsourcing usÅ‚ug call contact center i jak szeroki jest wachlarz procesów obsÅ‚ugiwanych przez nowoczesne centra kontaktowe.
Teleperformance Polska obecne jest na polskim rynku nieprzerwanie od prawie 20 lat i jest jednym z pierwszych call contact center zaÅ‚ożonych w Polsce. Zatrudniamy obecnie ponad 500 pracowników, obywateli 30 różnych krajów, którzy obsÅ‚ugujÄ… klientów w 15 jÄ™zykach. DziaÅ‚amy w dwóch lokalizacjach - Warszawa i Siedlce, w których dostÄ™pnych jest Å‚Ä…cznie ponad 470 stanowisk pracy. Åšwiadczymy usÅ‚ugi wielokanaÅ‚owej i wielojÄ™zycznej obsÅ‚ugi klienta, wsparcia technicznego oraz sprzedaży, dla firm z sektora B2B i B2C, dziaÅ‚ajÄ…cych m.in. w branżach: e-commerce, retail, elektronika, bankowość, usÅ‚ugi finansowe, energetyka, FMCG, media, automotive i opieka medyczna.
Grupa Teleperformance posiada ponad 310 centrów obsÅ‚ugi klienta w 65 krajach i zatrudnia ponad
190 000 pracowników. ObsÅ‚ugujemy klientów używajÄ…c ponad 75 różnych jÄ™zyków i dialektów.