09.04.2016

Sukcesy liderów branży call contact center

Polski rynek call contact center rozwija się dynamicznie już od ponad 20 lat. Rok 2015 to umocnienie Polski na pozycji lidera outsourcingu usług nie tylko w Europie Środkowo-Wschodniej, ale także globalnie. Rosną w siłę wiodące firmy call contact center. Teleperformance Polska zanotował w minionym roku 37-procentowy wzrost przychodów i 30-procentowy wzrost zatrudnienia.

Wbrew obiegowym opiniom, call contact center to nie „akwizycja przez telefon“, ale potężna, zaawansowana biznesowo i technologicznie branża Å›wiadczÄ…ca profesjonalne usÅ‚ugi dla najwiÄ™kszych przedsiÄ™biorstw i organizacji z caÅ‚ego Å›wiata. W 2015 roku w dalszym ciÄ…gu wzrastaÅ‚o zainteresowanie miÄ™dzynarodowych firm rozwiÄ…zaniami call contact center nad WisÅ‚Ä…. MiÄ™dzy innymi z tego wzglÄ™du Teleperformance Polska powiÄ™kszyÅ‚ zespóÅ‚ konsultantów o blisko 150 osób i sukcesywnie rozwija swój biznes.

- Obecnie nasi konsultanci posÅ‚ugujÄ…c siÄ™ 15 jÄ™zykami obsÅ‚ugujÄ… klientów z 20 krajów. W 2015 roku poszerzyliÅ›my nasze portfolio klientów o znane marki z sektora finansowego, retail i automotive. CiÄ…gÅ‚emu wzrostowi podlega wielojÄ™zyczny projekt dla globalnej marki odzieżowej, w ramach którego prowadzimy wielokanaÅ‚owÄ… obsÅ‚ugÄ™ klienta w 11 jÄ™zykach dla 16 krajówmówi Mariusz OdkaÅ‚a, prezes Teleperformance Polska.

Profesjonalna obsÅ‚uga miÄ™dzynarodowych klientów wymaga zbudowania wielokulturowego zespoÅ‚u. WÅ›ród pracowników Teleperformance Polska znajdujÄ… siÄ™ obywatele aż 30 krajów. Jest to duży atut w pozyskiwaniu globalnych przedsiÄ™biorstw poszukujÄ…cych wsparcia dla obsÅ‚ugi klientów z różnych zakÄ…tków Å›wiata. Praca w tak zróżnicowanym, wielonarodowym Å›rodowisku bywa wyzwaniem, ale również źródÅ‚em satysfakcji. Teleperformance Polska może pochwalić siÄ™ wyjÄ…tkowo wysokim zadowoleniem zatrudnionych w firmie osób. W 2015 roku rotacja pracowników po raz kolejny wyniosÅ‚a jedynie 4%, co jest bardzo dobrym wynikiem
w branży call contact center.  

WedÅ‚ug ekspertów w najbliższym czasie o konkurencyjnoÅ›ci przedsiÄ™biorstw na rynku bÄ™dÄ… decydowaÅ‚y wysokie kompetencje w zakresie tzw. Customer Experience Management, czyli zarzÄ…dzania doÅ›wiadczeniem klienta.

- Firmy bÄ™dÄ… poszukiwać dostawców, którzy sÄ… w stanie zagwarantować najbardziej kompleksowe, a przede wszystkim jakoÅ›ciowe rozwiÄ…zania z wykorzystaniem zintegrowanych kanaÅ‚ów interakcji: telefonu, email, chatu, aplikacji mobilnych czy mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych – mówi Mariusz OdkaÅ‚a. Tak zwany Omnichannel, czyli zintegrowana wielokanaÅ‚owość to trend, który, podobnie jak w roku ubiegÅ‚ym, bÄ™dzie wyznaczaÅ‚ standardy również w 2016. Wyzwaniem na przyszÅ‚y rok jest również budowanie Å›wiadomoÅ›ci – szczególnie wÅ›ród osób decyzyjnych w polskich firmach – jak istotna i ważna jest rola outsourcingu w Polsce. Nie wszyscy jeszcze zauważajÄ… jak wielkÄ… wartość dodanÄ… generuje outsourcing usÅ‚ug call contact center i jak szeroki jest wachlarz procesów obsÅ‚ugiwanych przez nowoczesne centra kontaktowe.

 

Teleperformance Polska obecne jest na polskim rynku nieprzerwanie od prawie 20 lat i jest jednym z pierwszych call contact center zaÅ‚ożonych w Polsce. Zatrudniamy obecnie ponad 500 pracowników, obywateli 30 różnych krajów, którzy obsÅ‚ugujÄ… klientów w 15 jÄ™zykach. DziaÅ‚amy w dwóch lokalizacjach - Warszawa i Siedlce, w których dostÄ™pnych jest Å‚Ä…cznie ponad 470 stanowisk pracy. Åšwiadczymy usÅ‚ugi wielokanaÅ‚owej i wielojÄ™zycznej obsÅ‚ugi klienta, wsparcia technicznego oraz sprzedaży, dla firm z sektora B2B i B2C, dziaÅ‚ajÄ…cych m.in. w branżach: e-commerce, retail, elektronika, bankowość, usÅ‚ugi finansowe, energetyka, FMCG, media, automotive i opieka medyczna.

Grupa Teleperformance posiada ponad 310 centrów obsÅ‚ugi klienta w 65 krajach i zatrudnia ponad
190 000 pracowników. ObsÅ‚ugujemy klientów używajÄ…c ponad 75 różnych jÄ™zyków i dialektów.

udostępnij na fabebook
Skomentuj:
nick*
komentarz*
 
 
Sponsor pogody
Pogoda
Newsletter

Jeżeli chcesz otrzymywać od nas informacje o nowych wiadomościach w serwisie podaj nam swój e-mail.

Kursy walut
12.23.2024 Kupno Sprzedaż
EUR 0.00% 4.4889 4.5795
USD 0.00% 4.1175 4.2007
GBP 0.00% 5.1508 5.2548
CHF 0.00% 4.5999 4.6929
Dodaj nowe og³oszenie