Artur Rojek został ambasadorem inicjatywy Rossmanna „Czujesz Klimat?". Artysta ogłosił swoją decyzję podczas OFF Festivalu w Katowicach. Wspólnie z marką będzie promował bardziej ekologiczne postawy, bo nasze małe, codzienne wybory – także podczas zakupów – mają wielki wpływ na środowisko.
W nadchodzÄ…cych miesiÄ…cach do inicjatywy doÅ‚Ä…czÄ… kolejni ambasadorzy, którzy podzielÄ… siÄ™ swoimi sposobami na lepsze, bardziej przyjazne Å›rodowisku życie.
W myÅ›l zasady „to co dobre, dobrze jest robić razem!", marka Rossmann postanowiÅ‚a zaprosić do inicjatywy wyjÄ…tkowych artystów utożsamiajÄ…cych siÄ™ z jej wartoÅ›ciami. Dobry klimat to bowiem nie tylko otaczajÄ…ca nas przyroda i dbaÅ‚ość o Å›rodowisko, ale również przyjemna atmosfera i muzyka. Pierwszym ambasadorem zostaÅ‚ Artur Rojek, wokalista i kompozytor, dyrektor artystyczny cenionego OFF Festivalu. SkÄ…d taki wybór? Artysta od lat kojarzony jest ze Å›wiadomymi, proekologicznymi wyborami i stylem życia.
- Na OFF Festiwalu stawiamy m.in. na segregacjÄ™ odpadów, biodegradowalne naczynia i sztućce, infrastrukturÄ™ częściowo zbudowanÄ… z materiaÅ‚ów eco friendly, a także rozbudowanÄ… ofertÄ™ wege w strefie gastro. RobiliÅ›my to jako pierwsi, jeszcze przed tym jak wprowadzone zostaÅ‚y w tej kwestii europejskie przepisy. Staramy siÄ™ być zawsze o krok do przodu. OFF jest od lat w czoÅ‚ówce najbardziej ekologicznych festiwali w Europie. Chcemy być nowatorscy i pokazywać, że wszystko to, co robimy, możemy robić mÄ…drzej. I chociaż nie zbawimy tym caÅ‚ego Å›wiata, to mamy wpÅ‚yw na najbliższe otoczenie, w którym funkcjonujemy. Wielkie zmiany powinniÅ›my rozpocząć od samych siebie! CieszÄ™ siÄ™, że taka sieć jak Rossmann wÅ‚Ä…cza siÄ™ w promowanie tej ważnej idei – przyznaje artysta.
DziÄ™ki wspóÅ‚pracy Rossmanna ze znanym muzykiem, możliwe jest wspólne dotarcie z tÄ… ideÄ… do szerokiego grona odbiorców.
- Wybór Artura Rojka na ambasadora akcji byÅ‚ dla nas oczywisty - przyznaje Agata Nowakowska, rzeczniczka Rossmanna. - To artysta Å›wiadomy zagrożeÅ„ ekologicznych, od lat starajÄ…cy siÄ™ żyć tak, by jak najmniej szkodzić Å›rodowisku – na OFF Festivalu muzyka i ekologia zawsze szÅ‚y w parze. Jako muzyk Artur Rojek jest też dla nas uosobieniem klimatu rozumianego szerzej – jako dobra atmosfera, energia, wspólnota. JesteÅ›my dumni, że mogliÅ›my poÅ‚Ä…czyć siÅ‚y i zostać sponsorem festiwalu, by jeszcze mocniej wspierać ważnÄ… dla obu stron ideÄ™.
Celem inicjatywy „Czujesz Klimat?" jest m.in. zbudowanie Å›wiadomoÅ›ci, że każdy z nas może podejmować bardziej przyjazne Å›rodowisku wybory. Dlatego w ramach „Czujesz Klimat?" oznaczono produkty wyróżniajÄ…ce siÄ™ ze wzglÄ™du na dobry dla planety skÅ‚ad, opakowanie przyjazne Å›rodowisku i bardziej zrównoważonÄ… produkcjÄ™.
Rossmann zostaÅ‚ sponsorem: Opener'a (na tegorocznym Open'erze po raz pierwszy w Polsce pojawiÅ‚a siÄ™ scena – w ramach „Czujesz Klimat?" - zasilana wodorem), Siesty oraz Great September.
(materiał partnera)
Fot. Krystian Pakieła