Około 120 osób planuje zatrudnić w tym roku Straż Graniczna. Komendant Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej w Białymstoku ogłasza nabór do służby w placówkach na granicy polsko-białoruskiej.
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie drogą pocztową podania o przyjęcie do służby (bez załączników), zawierającego imię, nazwisko, datę urodzenia , imię ojca, numer telefonu kontaktowego i ewentualnie adres poczty elektronicznej.
Oryginał podania należy przesłać wyłącznie drogą pocztową w okresie 18 – 19 lutego na adres:
Podlaski Oddział Straży Granicznej
ul. Bema 100, 15 – 370 Białystok
z dopiskiem na kopercie „KANDYDAT DO SŁUŻBY”
Osoby, których podania wpłyną we wskazanym terminie (decydować będzie data stempla pocztowego), zostaną w ciągu 30 dni poinformowane telefonicznie o dacie stawienia się w Zespole Organizacji i Naboru Wydziału Kadr i Szkolenia w celu złożenia kompletu dokumentów. Aplikacje, które wpłyną przed i po upływie wskazanego terminu, nie będą rozpatrzone i zostaną komisyjnie zniszczone.
Szczegółowe informacje dotyczące wymaganych dokumentów, wzór podania oraz opis całej procedury kwalifikacyjnej znajdują się na stronie internetowej Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej.