Można wskazać m.in. najlepsze produkty spożywcze, użytkowe, wydarzenia kulturalne, społeczne biznesowe czy inwestycje, a także inicjatywy skierowane do osób z niepełnosprawnościami.
Kategorii jest dziesięć i w każdej zostanie wybrany jeden laureat. Jak co roku swojego faworyta wybiorą też internauci. Zgłoszenia przyjmowane są do 1 lutego na stronie: podlaskamarka.pl, a o szczegółach tegorocznej edycji konkursu poinformowali marszałek Artur Kosicki i dyrektor Departamentu Współpracy z Zagranicą i Promocji Magdalena Łyżnicka-Sanczenko.
– To jest sztandarowe wydarzenie samorządu województwa. Pokazujemy to, co mamy najlepsze, a jest naprawdę czym się chwalić i to w wielu obszarach: biznesu, kultury, działań społecznych, wydarzeń, inwestycji i innych – mówił marszałek podczas konferencji prasowej i zaznaczył, że Podlaska Marka jest od blisko 20 lat znakomitą formą promocji regionu.
Źródło: podlaskie.eu