Mieszkańcom okolic ul. Armii Krajowej, pracownikom fabryki mebli FORTE i spacerowiczom daje się we znaki kurz wzniecany przez ciężarówki. Liczba pojazdów korzystających z szutrowej drogi wzrosła, odkąd zamknięta została ulica przy dworcu kolejowym.
Za parę lat, o czym piszemy w tekście „Przetargi na gigantyczne w skali Suwałk inwestycje drogowe. Początek trasy wschodniej”, tędy prowadzić będzie część wschodniej „obwodnicy” miasta – trasy łączącej tę część osiedla Północ z zakładami w specjalnej strefie ekonomicznej. Na razie, zamiast asfaltu czy betonu jest piasek, a samochody często wybierają tę drogę z pośpiechu lub konieczności, bo po zamknięciu ulic na „Kamenie” ciężko jest jeździć wyznaczonymi objazdami.
[21.04.2017] Przetargi na gigantyczne w skali Suwałk inwestycje drogowe. Poczatek Trasy Wschodniej [zdjęcia]
[19.04.2017] Przebudowa Kowieńskiej, Wileńskiej, Kolejowej i Północnej. Kamena dusi się w kurzu [zdjęcia]