Agencja Rozwoju Regionalnego „ARES” S.A. w Suwałkach Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej poszukuje kandydatów na stanowiska doradców - biznesowego oraz kluczowego. Aplikacje należy dostarczyć do najbliższego poniedziałku, 4 marca do godz. 14:00.
Poniżej ogłoszenia:
Agencja Rozwoju Regionalnego „ARES” S.A. w Suwałkach poszukuje kandydata / kandydatki na stanowisko
Doradca biznesowy Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Suwałkach
I. Wymagania podstawowe:
1/ pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
2/ niekaralność za przestępstwa, w tym przestępstwa skarbowe,
3/ wykształcenie wyższe,
4/ znajomość aktualnie obowiązujących wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków,
5/ minimum 2-letnie doświadczenie w zakresie wzmacniania potencjału kadrowego, finansowego i innowacyjnego Podmiotów Ekonomii Społecznej (PES) i Przedsiębiorstw Społecznych (PS) oraz udzielania im wsparcia biznesowego
6/ dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office, Internet),
7/ wysoka kultura osobista, umiejętności komunikacyjne i interpersonalne ukierunkowane na pracę w zespole oraz pracę z klientem, odpowiedzialność.
II. Wymagania dodatkowe:
1/ znajomość Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,
2/ prawo jazdy kat. B.
III. Główne obowiązki:
1/ rozpoznanie potrzeb i problemów biznesowych klienta oraz przygotowywanie procesu doradztwa biznesowego, a następnie przeprowadzenia oceny tego procesu;
2/ opracowywanie biznesplanu lub/i studium wykonalności dla inwestycji PS oraz montażu finansowego z wykorzystaniem finansowania zwrotnego;
3/ wsparcie Przedsiębiorstw Społecznych (PS) w procesie pozyskiwania finansowania zwrotnego;
4/ opracowywanie planu naprawczego dla Przedsiębiorstw Społecznych (PS);
5/ doradzanie w procesie planowania strategicznego, tworzenie planu rozwoju lub/i koncepcji zwiększenia wolumenu sprzedaży przez Przedsiębiorstwa Społeczne (PS);
6/ wsparcie Przedsiębiorstw Społecznych (PS) w procesie budowania powiązań kooperacyjnych, negocjacji z klientami, partnerami, dostawcami, personelem lub/i interesariuszami;
7/ praca z menedżerami PS w oparciu o coaching i mentoring;
8/ pomoc w rozpoznawaniu zapotrzebowania rynku na produkty i usługi, które mogłyby być świadczone przez PS;
9/ pomoc w przygotowaniu kompleksowej, zindywidualizowanej usługi wsparcia;
10/ pomoc w przygotowaniu planu działania dostosowanego do specyficznych potrzeb klienta;
11/ świadczenie doradztwa biznesowego w zakresie związanym z przedmiotem prowadzonej przez Podmioty Ekonomii Społecznej (PES) działalności gospodarczej lub/i statutowej odpłatnej (dopasowane dla konkretnego klienta);
12/ poszukiwanie partnerów, identyfikacji nisz rynkowych, przygotowywanie danych i ofert oraz negocjacji z instytucjami finansującymi;
13/ monitorowanie wdrożenia planu działania;
14/ ocena rezultatów planowanych działań.
IV. Wymagane dokumenty:
1/ list motywacyjny,
2/ życiorys (CV), który powinien zawierać w szczególności:
- informację nt. wykształcenia,
- informację nt. stażu pracy oraz doświadczenia zawodowego,
- informację nt. posiadanych kwalifikacji, umiejętności, przebytych kursach itp.,
- zgodę kandydata następującej treści: „zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji”,
3/ oświadczenie o niekaralności, oświadczenie, że nie jest prowadzone przeciwko kandydatowi postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
- Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, iż:
1/ administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agencja Rozwoju Regionalnego „ARES” S. A. z siedzibą ul. Noniewicza 42A, 16-400 Suwałki;
2/ kontakt z administratorem danych osobowych – inspektor@ares.suwalki.pl ;
3/ podane dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb rekrutacji:
- na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. c oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.;
4/ Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 7 dni od zakończenia rekrutacji;
5/ posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, prawo do przenoszenia danych – dotyczy danych wymaganych Kodeksem Pracy, a w pozostałym zakresie posiada również Pani/Pan prawo do usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie;
6/ ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego;
7/ podanie danych osobowych w zakresie wymaganym Kodeksem Pracy jest obligatoryjne, w pozostałym zakresie jest dobrowolne;
8/ Pani/Pana dane nie będą profilowane.
- Oferujemy:
1/ zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, lub umowę cywilnoprawną,
2/ możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie dokumentów, o których mowa w pkt. IV, na adres:
Agencja Rozwoju Regionalnego „ARES” S.A. W Suwałkach,
ul. Noniewicza 42, 16-400 Suwałki, Sekretariat Spółki
w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Aplikacja na stanowisko Doradca biznesowy OWES w Suwałkach”
Wszystkie dokumenty winny być złożone w oryginale.
Osoba do kontaktu: Magdalena Jasińska, tel.: (87) 563 59 14
Aplikacje należy dostarczyć do dnia 4 marca 2024 roku do godz. 14.00.
Agencja Rozwoju Regionalnego „ARES” S.A. w Suwałkach
poszukuje kandydata / kandydatki na stanowisko
Doradca kluczowy Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Suwałkach
- Wymagania podstawowe:
1/ pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
2/ niekaralność za przestępstwa, w tym przestępstwa skarbowe,
3/ wykształcenie wyższe,
4/ znajomość aktualnie obowiązujących wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków,
5/ minimum 2 letnie doświadczenie w zakresie tworzenia Podmiotów Ekonomii Społecznej (PES) i Przedsiębiorstw Społecznych (PS) oraz wspierania prowadzonej przez nie działalności, a także finansowania powstawania w nich miejsc pracy,
6/ dysponowanie wiedzą merytoryczną i umiejętnościami praktycznymi z zakresu objętego wsparciem OWES (w tym m.in. znajomość ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, ustawy o spółdzielniach socjalnych, ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dokumentów strategicznych);
7/ dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office, Internet),
8/ wysoka kultura osobista, umiejętności komunikacyjne i interpersonalne ukierunkowane na pracę w zespole oraz pracę z klientem, odpowiedzialność.
- Wymagania dodatkowe:
1/ znajomość Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,
2/ prawo jazdy kat. B.
- Główne obowiązki:
1/ indywidualne prowadzenie klientów OWES, w tym identyfikacja klienta, jego potrzeb oraz oczekiwań co do efektów działania OWES;
2/ przygotowywanie planu postępowania dostosowanego do specyficznych potrzeb klientów;
3/ rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań wsparcia klienta, oraz w oparciu o nie, przygotowywanie procesu indywidualnego prowadzenia klientów oraz przeprowadzenie oceny tego procesu;
4/ wdrażanie planu postępowania (szkolenia, doradztwo, wsparcie finansowe);
5/ monitorowanie wdrożenia planu działania;
6/ ocena rezultatów planowanych działań;
7/ wspieranie oraz uczestnictwo w działaniach animacyjnych;
8/ prowadzenie doradztwa ogólnego;
9/ analizowanie potrzeb wsparcia klienta, dla którego prowadzony jest proces, oraz w oparciu o tę analizę formułowanie indywidualnych celów prowadzenia klientów, a następnie tworzenie projektu procesu wsparcia;
10/ przygotowywanie procesu doradczego, który będzie uwzględniał rozwój PES;
11/ udzielanie pomocy w diagnozie potrzeb oraz oczekiwanych efektów działania;
12/ współuczestniczenie w rozwiązywaniu sytuacji trudnych podczas procesu wsparcia w sposób konstruktywny dla procesu rozwiązywania problemu;
13/ stała współpraca w trakcie realizacji indywidualnej ścieżki wsparcia z instytucjami rynku pracy oraz instytucjami pomocy i integracji społecznej oraz innymi podmiotami kluczowymi dla wsparcia;
14/ obsługa osób zainteresowanych założeniem, przystąpieniem lub zatrudnieniem w PS;
15/ organizacja naborów i przyjmowanie wniosków;
16/ układanie harmonogramów wsparcia;
17/ zapewnienie prawidłowego procesu rekrutacji oraz przyznawanie wsparcia;
18/ monitoring nowych miejsc pracy;
19/ rozliczanie przyznanych dotacji, wystawianie zaświadczeń o udzielonej pomocy de minimis;
20/ organizacja wizyt studyjnych;
21/ organizacja pracy i nadzór nad pracą KOB.
Wymagane dokumenty:
1/ list motywacyjny,
2/ życiorys (CV), który powinien zawierać w szczególności:
- informację nt. wykształcenia,
- informację nt. stażu pracy oraz doświadczenia zawodowego,
- informację nt. posiadanych kwalifikacji, umiejętności, przebytych kursach itp.,
- zgodę kandydata następującej treści: „zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji”,
3/ oświadczenie o niekaralności, oświadczenie, że nie jest prowadzone przeciwko kandydatowi postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
- Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, iż:
1/ administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agencja Rozwoju Regionalnego „ARES” S. A. z siedzibą ul. Noniewicza 42A, 16-400 Suwałki;
2/ kontakt z administratorem danych osobowych – inspektor@ares.suwalki.pl ;
3/ podane dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb rekrutacji:
- na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. c oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.;
4/ Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 7 dni od zakończenia rekrutacji;
5/ posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, prawo do przenoszenia danych – dotyczy danych wymaganych Kodeksem Pracy, a w pozostałym zakresie posiada również Pani/Pan prawo do usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie;
6/ ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego;
7/ podanie danych osobowych w zakresie wymaganym Kodeksem Pracy jest obligatoryjne, w pozostałym zakresie jest dobrowolne;
8/ Pani/Pana dane nie będą profilowane.
- Oferujemy:
1/ zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, lub umowę cywilnoprawną,
2/ możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie dokumentów, o których mowa w pkt. IV, na adres:
Agencja Rozwoju Regionalnego „ARES” S.A. W Suwałkach,
ul. Noniewicza 42, 16-400 Suwałki, Sekretariat Spółki
w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Aplikacja na stanowisko Doradca kluczowy OWES w Suwałkach”
Wszystkie dokumenty winny być złożone w oryginale.
Osoba do kontaktu: Magdalena Jasińska, tel.: (87) 563 59 14
Aplikacje należy dostarczyć do dnia 4 marca 2024 roku do godz. 14.00.