Pandemia koronawirusa stawia większość polskich przedsiębiorców przed ogromnym wyzwaniem: trwa walka o utrzymanie klientów i przetrwanie trudnego czasu.
TVN Discovery Polska w ramach projektu „TVN Pomagajmy sobie" rozpoczyna kolejną akcję specjalną. Tym razem wsparcie otrzymają małe firmy z całego kraju.
Właściciele biznesów za symboliczną złotówkę będą mogli zrealizować kampanię reklamową w kanałach telewizyjnych oraz na platformach online należących do nadawcy.
TVN Discovery Polska w ramach specjalnego projektu „TVN Pomagajmy sobie" przekaże małym firmom świadczenia reklamowe o łącznej wartości nawet do 6 milionów złotych! Akcja promocyjna obejmie emisję spotów online i w kanałach telewizyjnych z portfolio nadawcy.
- Polski sektor przedsiębiorstw jest zdominowany przez mikrofirmy. To ponad 2 miliony podmiotów, które wraz z małymi przedsiębiorstwami stanowią więcej niż 99% wszystkich firm w kraju. Na przestrzeni ostatnich lat rosła ich liczba, wartość produkcji, przychody, nakłady inwestycyjne, liczba pracujących i zatrudnionych. Mikro i małe firmy odpowiadają dziś za około 40% polskiego PKB. W interesie wszystkich leży ich przetrwanie i prosperowanie. Każdy z nas ma w kręgu swojej bliższej czy dalszej rodziny i znajomych przedsiębiorcę. To niezwykle odważni, kreatywni i pracowici ludzie. Dziś wielu właścicieli niewielkich, lokalnych biznesów walczy o przetrwanie i potrzebuje pomocy. Mamy nadzieję, że dzięki naszej akcji zyskają nowych klientów, optymizm i impuls do dalszego działania. Jesteśmy w tym razem i dziś, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, ważne jest, byśmy sobie wzajemnie pomagali – powiedział Piotr Korycki, Prezes i Dyrektor Zarządzający TVN Discovery Polska.
Akcja skierowana jest do mniejszych firm, lokalnych i rodzinnych biznesów w całej Polsce. Każdy przedsiębiorca może otrzymać kampanię o maksymalnej cennikowej wartości 5 000 złotych do wykorzystania online z geolokalizacją oraz pakiet 10 spotów telewizyjnych, emitowanych w kanale tematycznym dopasowanym do branży przedsiębiorcy.
Pakiet promocyjny zostanie objęty wyjątkowym rabatem – końcowy koszt kampanii to symboliczny 1 PLN netto!
Regulamin i szczegóły akcji dostępne są na stronie TVN.PL w zakładce „TVN Pomagajmy sobie".
Liczba pakietów reklamowych jest ograniczona – trafią do 500 podmiotów, które zgłoszą się jako pierwsze i spełnią wymogi akcji. O przyznaniu przedsiębiorcy pakietu decyduje kolejność zgłoszeń, ich zgodność z regulaminem oraz rejestracja zlecenia.
Specjalnie na potrzeby akcji powstanie film instruktażowy, jak przygotować spot do swojej kampanii reklamowej. Zrealizuje go najpopularniejszy youtuber w Polsce – Karol „Blowek" Gązwa.
Zgłoszenia będą przyjmowane do 10 maja 2020.
TVN Discovery Polska