07.04.2016

Jak rozpocząć i rozwinąć sprzedaż międzynarodową?

Ulegające zmianom realia rynkowe oraz zacieśnianie więzi handlowych pomiędzy państwami sprawiają, że jednym z najważniejszych elementów w osiągnięciu sukcesu w prowadzeniu działalności gospodarczej, a także w strategicznym rozwoju przedsiębiorstwa na rynkach zagranicznych jest sprawny eksport oraz współpraca z partnerami zagranicznymi.

W celu rozwijania biznesu należy mieć świadomość, że prędzej czy później zajdzie konieczność wyjścia z rynku macierzystego i rozwijania aktywności na rynkach zagranicznych. Obecnie - z wielkim powodzeniem - podbijają one mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa, zainteresowane zarówno zdobywaniem nowych i interesujących kontaktów handlowych, jak również rozwojem i podnoszeniem jakości oferowanych wyrobów/usług.

W związku z powyższym Park Naukowo-Technologiczny w Suwałkach zachęca do wzięcia udziału w seminarium, którego celem jest prezentacja podstaw planowania i organizacji ekspansji międzynarodowej.

28 kwietnia br. uczestnikom spotkania przybliżone zostaną zagadnienia dotyczące:

  • korzyści wynikających z eksportu
  • etapu, w którym firma jest gotowa na podjęcie działalności eksportowej
  • sposobów na współpracę z partnerami zagranicznymi

Przybliżone zostaną również kluczowe aspekty związane z wchodzeniem na rynki zagraniczne, w tym:

  • otoczenie i konkurencyjność firmy na rynkach zagranicznych
  • strategia i skuteczny marketing eksportowy.

Szczegóły seminarium (agenda oraz formularz rejestracyjny) na stronie internetowej Parku: http://park.suwalki.pl/wordpress/pl/2248-2/

udostępnij na fabebook
Skomentuj:
nick*
komentarz*