30 października powracają indywidualne numery telefonów do urzędów skarbowych w województwie podlaskim.
Podlaska Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) kończy pilotaż infolinii pod numerem 22 460 59 90 i
dziękuje klientom za udział w pilotażu i wszystkie opinie na temat testowanego rozwiązania.
W ramach pilotażu infolinii, klienci KAS w województwach: podlaskim, małopolskim i wielkopolskim przez dwa miesiące korzystali z nowego modelu obsługi telefonicznej. Zamiast dzwonić bezpośrednio do konkretnego urzędu skarbowego, łączyli się z jedną infolinią. Testy zakończyły się i od najbliższego poniedziałku (30 października) powracają indywidulane numery telefonów dla każdej jednostki. Można je sprawdzać na www.podlaskie.kas.gov.pl.
Ministerstwo Finansów zanalizuje wyniki i doświadczenia zebrane w trakcie trwania pilotażu i na tej podstawie zarekomenduje optymalny model obsługi telefonicznej w Krajowej Administracji Skarbowej.
KAS dziękuje wszystkim klientom za udział w pilotażu i cenną informację zwrotną nt. infolinii.
***
Testy infolinii były realizowane w ramach programu „Klient w centrum uwagi KAS".
Obecnie podatnicy mogą większość spraw (zaświadczenie, korespondencja w bieżących sprawach, informacja o mandatach drogowych itd.) załatwić online po zalogowaniu w e-Urzędzie Skarbowym na www.podatki.gov.pl.
Informacji podatkowych i celnych udziela Krajowa Informacja Skarbowa pod numerami:
- telefon stacjonarny 22 330 03 30 (z telefonów komórkowych),
- telefon stacjonarny 801 055 055 (z telefonów stacjonarnych),
- telefon stacjonarny +48 22 330 03 30 (z zagranicy).
Źródło:Podlaska KAS