Prudential otworzył dzisiaj swój oddział w Białymstoku. Jest to pierwsza tego typu placówka na terenie województwa podlaskiego. Obecni na uroczystości otwarcia przedstawiciele firmy podkreślają, że otwarcie nowego oddziału wiąże się z ofertą współpracy, którą ubezpieczyciel kieruje do mieszkańców Podlasia. W ciągu kilku kolejnych miesięcy firma planuje otwarcie oddziałów w kolejnych miastach, nie zdradzając jednak
ich lokalizacji. Nie wyklucza również kolejnych otwarć w województwie.
Od 15 września w Białymstoku oficjalnie funkcjonuje siedemnasty z kolei oddział Prudential. Nowoczesna placówka zlokalizowana jest w samym centrum miasta, co istotne dla łatwości dojazdu dla klientów i pracowników oddziału.
W uroczystości otwarcia uczestniczyli licznie zgromadzeniu goście, w tym przedstawiciele władz miasta, organizacji skupiających przedsiębiorców oraz regionalnych i lokalnych mediów.
Jarosław Bartkiewicz, prezes Prudential w Polsce, obecny na uroczystości otwarcia białostockiego oddziału, podkreśla tempo, w jakim rozwija się firma.
- W ciągu raptem trzech lat od powrotu do Polski, w której byliśmy mocno obecni za czasów II Rzeczypospolitej, udało nam się zbudować sieć 17 oddziałów. Jednak nie sama sieć jest najważniejsza, nie budynki. Naszym kapitałem są ludzie, z którymi na co dzień współpracujemy. Dzisiaj pracuje z nami już ponad sześciuset konsultantów. Jeszcze zanim otworzyliśmy oficjalnie nasz oddział w Białymstoku, zgłosiło się tutaj ponad trzydzieści osób. Wierzymy, że dzięki naszej marce i jasnych zasadach współpracy, jesteśmy w stanie zbudować sieć ponad stu konsultantów Prudential na Podlasiu. I oczywiście zapraszamy do tej współpracy, bo Polacy coraz częściej myślą o zabezpieczaniu swojej przyszłości, a rynek dobrych ubezpieczeń na życie będzie się rozwijał. Dlatego białostocki oddział to kolejny punkt Prudential na mapie Polski. I być może nie ostatni, również na terenie Podlasia.
Białostocka placówka ma stać się miejscem pracy dla ponad 100 osób z miasta i okolic, tyle właśnie chce pozyskać ubezpieczyciel na lokalnym rynku. Oferta współpracy dla ponad 100 osób jest wartością dodaną dla każdego lokalnego rynku pracy, na którym ubezpieczyciel otwiera swój oddział. Prudential rozbudowuje sieć swoich przedstawicieli, którzy jako osoby wykonujące czynności agencyjne w ubezpieczeniach, prowadzą własną działalność gospodarczą.
Robert Zagata, dyrektor sieci sprzedaży agencyjnej w Prudential w Polsce, mówi, że jego firma kieruje ofertę współpracy do wielu środowisk.
- Nie zadowalamy się samym pozyskaniem ludzi do współpracy. Dla mnie to zresztą bardzo techniczne określenie. W Prudential wierzymy, że tylko dobrze wyszkolony doradca jest w stanie zdiagnozować potrzeby klienta, nie sprzedając mu ubezpieczenia na siłę. Sprzedaż ubezpieczeń na życie to wymagający biznes, dlatego nasi ludzie otrzymują od nas kompleksowe wsparcie szkoleniowe. Cieszę się z otwarcia kolejnego oddziału i zapraszam do współpracy tych, którzy chcą nabrać nowego doświadczenia i nie boją się wyzwań.
Tomasz Kiełczewski, menedżer do spraw rozwoju sprzedaży w białostockim oddziale Prudential, komentując uroczystość otwarcia oddziału, powiedział, że jego zdaniem otwarcie oddziału przez Prudential w Białymstoku to duże wydarzenie dla lokalnej branży ubezpieczeniowej i szansa na jej ożywienie.
Jak mówi:
- Powstanie nowej Siedziby Prudential to świadectwo szybkiego rozwoju firmy w Polsce, ale przede wszystkim możliwość bezpośredniego dostępu do bardzo dobrych produktów ubezpieczeń na życie w naszym regionie. Chcemy być bliżej klientów i zaoferować
im możliwość zabezpieczenia przyszłości swojej i swoich bliskich. Myślę, że równie mocno trzeba podkreślić, że nasze pojawienie się na Podlasiu to wiele nowych miejsc pracy dla tych, którzy podejmą wyzwanie samozatrudnienia i perspektywa rozwoju zawodowego dla osób z branży ubezpieczeniowej, jak i tych bez doświadczenia. Im z kolei zaoferujemy szkolenia zarówno z tego jak założyć i efektywnie prowadzić własną działalność gospodarczą, jak i z ubezpieczeń, co pozwoli im na zdobycie uprawnień pośrednika ubezpieczeniowego. Dzięki temu mamy pewność, że nasi klienci będą klientami świadomymi, nie z przypadku.”
Jak mówią w Prudentialu, strategia firmy zakłada obecność we wszystkich większych miastach w Polsce, właśnie poprzez rozbudowę sieci oddziałów oraz pozyskiwanie osób do współpracy w charakterze przedstawicieli ubezpieczeniowych. Prudential deklaruje również chęć rozpoczęcia współpracy z menedżerami sprzedaży, legitymującymi się doświadczeniem w branży finansowej. Firma oferuje im kompleksowe szkolenia i wdrożenia w budowanie sieci sprzedaży. Prudential chce mieć około 20-25 oddziałów w całym kraju i współpracować docelowo z ponad trzema tysiącami przedstawicieli.
Nowo otwarty oddział w Białymstoku mieści się przy ul. Świętojańskiej 12A (Świętojańska Office Building).