Continental, miedzynarodowy dostawca rozwiązań dla branży motoryzacyjnej, po raz trzeci wyróżnił nagrodą Fair Play najlepsze w Polsce serwisy oponiarskie należące do sieci Conti360° Fleet Services. Nagrodę Fair Play w regionie północno-wschodnim zdobył serwis motoryzacyjny WALMAR-DRAŻBA z Suwałk.
Nagrody Fair Play są uhonorowaniem partnerów serwisowych Continental, którzy nie tylko aktywnie wspierają rozwój sieci Conti360° Fleet Services, ale również w istotny sposób przyczyniają się do podnoszenia jakości obsługi, wyróżniają się inicjatywą w zakresie rozwiązywania niestandardowych problemów klientów oraz wykazują się sumiennością, lojalnością, przestrzeganiem zasad kultury i profesjonalizmem w relacjach z klientami.
W tegorocznym rankingu w regionie[1] północno-wschodnim nagrodę Fair Play otrzymał serwis motoryzacyjny WALMAR-DRAŻBA w Suwałkach, który od ponad 25 lat świadczy profesjonalne i rzetelne usługi warsztatowe.
Serwis WALMAR-DRAŻBA otrzymał wyróżnienie Fair Play, dzięki zaangażowaniu wszystkich pracowników w fachową i staranną obsługę klientów flotowych. Profesjonalne podejście i partnerska relacja z klientami to znak najwyższej jakości. Taki sukces stanowi również motywację dla innych warsztatów zrzeszonych w sieci Conti360° Fleet Services do stałego podnoszenia jakości swoich usług ̶ powiedział Łukasz Puchała, menedżer sieci Conti 360° Fleet Services z Continental Opony Polska.
Conti360° Fleet Services dla biznesu transportowego
Program Conti360° Fleet Services zapewnia firmom transportowym doradztwo zakupowe, serwis, kontrolę ogumienia, a także obsługę w przypadku awarii. W ramach programu dostępnych jest pięć modułów gwarantujących efektywne zarządzenie oponami. Moduł pierwszy to usługa ContiFitmentService™, która polega na doradztwie zakupowym oraz montażu opon, ContiFleetCheck™ zapewnia okresowe przeglądy ogumienia, ContiCasingManagement umożliwia zarządzanie zużytymi oponami, a ContiBreakdownService™ zapewnia obsługę i pomoc w przypadku awarii na trasie. Ostatni moduł, ContiFleetReporting™ to szczegółowa analiza danych związanych z oponami, która wskazuje potencjalne oszczędności. Program dostępny jest obecnie w 27 krajach europejskich.
***
Firma Continental opracowuje inteligentne technologie do transportu osób i towarów. Jako niezawodny partner, międzynarodowy dostawca branży motoryzacyjnej, producent opon i partner przemysłowy dostarcza trwałe, bezpieczne, komfortowe, indywidualne i niedrogie rozwiązania. W 2015 roku wartość sprzedaży wygenerowanej przez pięć działów firmy: Podwozi i Bezpieczeństwa, Wnętrz Pojazdów, Układów Napędowych, Opon oraz wyniosła 39,2 mld EUR. Firma Continental zatrudnia obecnie ponad 208 000 pracowników w 55 krajach.
Obecnie Dział Opon obejmuje 24 zakłady produkcyjne i rozwojowe zlokalizowane na całym świecie. Szeroka oferta produktowa i nieustanne inwestycje w badania i rozwój znacząco przyczyniają się do rozwoju wydajnej kosztowo i przyjaznej dla środowiska naturalnego mobilności. Jako jeden z czołowych producentów opon na świecie, zatrudniający około 49 000 pracowników Dział Opon osiągnął w 2015 roku sprzedaż o wartości 10,4 mld EUR.
[1]Podział na pięć regionów zostały ustalony na podstawie podziału sprzedażowego obszarów,
w których operują regionalni menedżerowie sprzedaży Continental.