02.06.2020

Sto porad, które pomogą odbudować firmę. Ważne dla małych i mikroprzedsiębiorców

Fundacja Polska Bezgotówkowa przygotowała specjalny, bezpłatny poradnik dla małych i mikroprzedsiębiorców.

Publikacja jest zamieszczona do pobrania na podstronie Fundacji w formie e‑booka i zawiera 100 porad dotyczących działań, które pomogą przedsiębiorcom wprowadzić ich biznes na całkowicie nowe tory. Poradnik jest już kolejnym elementem kampanii #DziałamyNieZnikamy wspierającej przedsiębiorców w stopniowej odbudowie firm dotkniętych skutkami epidemii koronawirusa.

Treść poradnika została podzielona na dziewięć kluczowych obszarów tematycznych, co pozwoli właścicielom małych i mikroprzedsiębiorstw skoncentrować się na najważniejszych dla nich zagadnieniach. Przedsiębiorcy mogą tam znaleźć informacje i sugestie na takie tematy jak np. skuteczne wykorzystanie okresu przestoju, planowanie budżetu, optymalizacja kosztów, organizacja na nowo łańcucha dostaw czy też prowadzenie marketingu i komunikacji lub wdrożenie nowych kanałów sprzedaży.

Ponadto przedsiębiorcy mogą się dowiedzieć, jak samodzielnie realizować proste prace zamiast zlecać je na zewnątrz, poznają możliwości rozwoju osobistego – własnego i pracowników – oraz zapoznają się z metodami skutecznego wdrożenia pracy zdalnej. Porady są uniwersalne, mogą z nich skorzystać zarówno przedsiębiorcy działający w większych miastach, jak i małych miejscowościach.

- Na skutek epidemii właściciele wielu małych i mikroprzedsiębiorstw praktycznie z dnia na dzień zostali postawieni w bardzo trudnej sytuacji. Teraz szukają metod obniżenia kosztów i znalezienia nowych klientów w celu uratowania swoich firm i miejsc pracy, które zapewniają. Dlatego przygotowaliśmy dla nich praktyczny poradnik, który może pomóc im odnaleźć się w trudnej sytuacji, w której znaleźli się nie z własnej winy, i na nowo zorganizować pracę swoich firm powiedział dr Paweł Widawski, wiceprezes Fundacji Polska Bezgotówkowa.

E-book jest jednym z narzędzi wspierających działania kampanii #DziałamyNieZnikamy. Kampania skierowana jest do właścicieli małych i mikroprzedsiębiorstw, którzy nie wykorzystywali dotychczas innowacyjnych narzędzi sprzedaży i marketingu lub czynili to w ograniczonym zakresie.

- Mamy nadzieję, że to kompendium będzie wsparciem dla wszystkich przedsiębiorców, a w szczególności dla tych działających lokalnie. To oni w głównej mierze napędzają gospodarkę swoich regionów, a co za tym idzie zapewniają miejsca pracy dla mieszkańców oraz stanowią centrum lokalnej społeczności i aktywności – dodał dr Paweł Widawski.

Bezpłatną platformę edukacyjną dla przedsiębiorców oraz publikację można znaleźć na stronie internetowej: https://polskabezgotowkowa.pl/dzialamy.

udostępnij na fabebook
Skomentuj:
nick*
komentarz*