Jeszcze kilkanaście lat temu o prestiżu i ogromnej popularności polskich przedsiębiorstw stanowiło jedynie posiadanie własnej strony internetowej.
Wówczas taka forma wirtualnej wizytówki nie była codziennością wśród rodzimych marek. Dziś tego typu portale pełnią często priorytetową funkcję w rozwoju biznesu. Brak zainteresowania domeną może być kosztowny dla właścicieli firm.
Dbanie o portal firmowy dotychczas schodziło na drugi plan? To bardzo popularny błąd
Popularność globalnej sieci oraz błyskawicznie zmieniające się nawyki zakupowe wśród Polaków sprawiają, że w dzisiejszych czasach posiadanie bezbłędnie działającej strony internetowej jest wręcz obowiązkiem każdego przedsiębiorcy, który na poważnie myśli o dominacji na wirtualnym rynku sprzedaży. Firmowy portal otwiera przed biznesmenami szereg nowych, nieznanych kiedyś możliwości. To zdecydowanie najlepsze miejsce do wyszczególnienia najmocniejszych punktów Twojej oferty. Zwłaszcza, że coraz większą powszechnością cieszą się zakupy w sieci, a niezwykle często wizytę w stacjonarnym sklepie poprzedza research w internecie. Aby w pełni zrozumieć potrzebę inwestowania we własną domenę należy chociaż na kilka chwil zamienić się rolami ze swoim modelowym interesantem. Poszukujesz pomysłu na świąteczny prezent? Musisz zakupić nowy telefon? Zastanów się, w jakim miejscu rozpoczniesz polowanie na oferty. Oczywiście, że w internecie, a dokładniej w wyszukiwarce Google. Usługa świadczona przez giganta z USA cieszy się ogromną popularnością, a portale przystosowane pod algorytm sztucznej inteligencji mogą pochwalić się wysokimi pozycjami na pierwszej stronie listy SERP.
Przez stronę internetową do serca potencjalnego klienta
Zaznaczenie swojej obecności na wcześniej wspomnianym szczycie rankingu tworzonego przez Google przynosi przedsiębiorcom bardzo dużo wymiernych korzyści. Główną z nich jest znaczący wzrost unikalnego ruchu na stronie internetowej. Doświadczone agencje SEO, takie jak chociażby Afterweb (https://afterweb.pl/), dbają nie tylko o intratne lokaty w zestawieniu, ale także o formę narzędzia sprzedażowego, jakim staje się portal firmowy. Samo przyciągnięcie klienta w Twoje wirtualne progi to dopiero połowa sukcesu. Warto zadbać również o to, aby zaciekawiony ofertą interesant zdecydował się na spieniężenie takiej wizyty. Pomoże w tym fachowa optymalizacja i szereg innych działań, na czele z poprawą współczynnika UX. Praca ekspertów przyczyni się do zwiększenia popularności domeny oraz zmaksymalizowania zysków z tytułu prowadzenia firmy.
źródło: https://afterweb.pl/
Materiał Partnera