25.02.2016

W Parku Naukowo-Technologicznym dobrze karmią!

Solidną porcją marketingu międzynarodowego zostaną poczęstowani uczestnicy bezpłatnego seminarium organizowanego na ul. Innowacyjnej 1 w Suwałkach.

Już 10 marca br. w sali konferencyjnej PNTPW gościć będzie ekspert w dziedzinie reklamy i brandingu  - Marek Staniszewski. To autor m.in. "Atlasu strategicznego", "Strategicznego podstępu" oraz twórca kilkudziesięciu publikacji na temat komunikacji i strategii, który poruszy aspekty kreowania marki firmy na rynkach zagranicznych, strategii eksportowych oraz pozycjonowania produktów.

Jego dwudziestoletnie doświadczenie w budowaniu marek oraz w badaniu ich kondycji, zdobywane przy współpracy z międzynarodowymi agencjami marketingowymi, a także zdobyta praktyka na wielu prestiżowych uczelniach - w charakterze trenera i wykładowcy - to tylko jeden z powodów, dla którego warto być w Parku właśnie 10 marca.

Wszystkich zainteresowanych zachęcamy do zapoznania się ze szczegółową agendą, wypełnieniu formularza zgłoszeniowego i przesłaniu go na adres mailowy een@park.suwalki.pl lub dostarczeniu zgłoszenia do siedziby Parku Naukowo-Technologicznego w Suwałkach (recepcja).

Organizatorzy informują o ograniczonej liczbie miejsc, w związku z czym decyduje kolejność zgłoszeń.

 

 

Szczegóły spotkania:

Marketing międzynarodowy – jak wykreować markę twojej firmy na rynkach międzynarodowych?

Data: 10 marca 2016 r.

Godzina: 9:30

Miejsce: ul. Innowacyjna 1, 16-400 Suwałki

Koszt: Wstęp wolny, po uprzednim zarejestrowaniu

Termin rejestracji: do 8 marca 2016 r.

Kontakt: een@park.suwalki.pl lub tel. 87 564 22 24/25

SEMINARIUM

„Marketing międzynarodowy

Jak wykreować markę Twojej firmy na rynkach międzynarodowych?”

 

Organizator:   Enterprise Europe Network - Park Naukowo-Technologiczny Polska-Wschód w Suwałkach

 

 

Data:               10 marca 2016 r.

Godzina:         9:30 - 14:00 

Miejsce:          ul. Innowacyjna 1, 16-400 Suwałki

Koszt:              wstęp wolny po uprzednim zarejestrowaniu

Prowadzący: Marek Staniszewski - Ekspert w zakresie strategii komunikacji, reklamy i brandingu. Posiada 20 letnie doświadczenie w budowaniu marek i badaniach ich kondycji, zdobywane m. in. w międzynarodowych agencjach komunikacji marketingowej (Ogilvy, Euro RSCG, Young & Rubicam, Havas Worldwide Warsaw), gdzie pełnił funkcję Wiceprezesa i szefa oddziału badań i doradztwa strategicznego BAV Consulting). Pełnił również obowiązki CMO w Canal+ Cyfrowy. Wykładowca i trener; prowadził zajęcia m. in. w: ICAN Institute
– HBP, WSKiMS im. J. Giedroycia, SMR przy Akademii L. Koźmińskiego czy Akademii Questus. Współtworzył formułę i program oraz jest wieloletnim wykładowcą branżowej Szkoły Strategii Marki przy SAR. Juror konkursów branżowych takich jak: Effie, Superbrands, IAB Creative Showcase, Innovation Award, Ad Venture. Autor kilkudziesięciu publikacji na temat komunikacji i strategii. Jest również autorem książek: "Atlas strategiczny"  i "Strategiczny podstęp" oraz współautorem książki "Portret klienta". Członek Rady Ekspertów THINKTANK. Należy do grona założycieli Stowarzyszenia „Marketing 4 Business”. Pomysłodawca i współorganizator projektu Farma Inwencji. Założyciel i Prezes Fundacji Homo Inquietus.

 

 

AGENDA

 

9:30 - 9:45         Rejestracja uczestników

9:45 - 10:00       Powitanie uczestników oraz prezentacja usług sieci Enterprise Europe Network

10:00 - 10:15     Czym jest marka i dlaczego warto w nią inwestować?

  • Definicja marki i modele oceny „brand equity” – siły marki.
  • Korzyści biznesowe wynikające z posiadania silnej marki.

10:15 - 10:45     Ekspansja marki na rynki zagraniczne – strategiczne uwarunkowania

  • Na jaki rynek wchodzimy i dlaczego?
  • Ocena potencjału rynków zagranicznych. Analiza spodziewanych możliwości, barier i zagrożeń.
  • Uwarunkowania gospodarcze nowego rynku.
  • Kontekst kulturowy (wartości, zwyczaje, przekonania, wzorce zachowań konsumenckich).
  • Kontekst prawny i administracyjny.

10:45 - 11:30     W jaki sposób chcemy konkurować za granicą?

Strategiczne decyzje związane z wyborem rynków docelowych: 

  • W jaki sposób będziemy penetrować rynek (eksport pośredni czy bezpośredni)?
  • Co będzie naszym kluczowym produktem/usługą?
  • Jaki jest profil naszej grupy docelowej?
  • Z kim będziemy konkurować?
  • Jakie będą koszty wejścia na nowy rynek?

11:30 - 11:50     Przerwa kawowa

11:50 - 12:05     Opracowanie założeń marketingowych dla nowych rynków:

  • Pozycjonowanie (definicja i rodzaje strategii pozycjonowania).
  • Strategia cenowa (cena w odniesieniu do wizerunku marki).
  • Kanały dystrybucji (online, offline).
  • Polityka promocyjna i reklama.

12:05 - 12:50     Opracowanie założeń marketingowych dla nowych rynków:

  • Określenie celów, KPIs i budżetu działań komunikacyjnych
  • Harmonogram działań, plan mediowy i alokacja środków
  • Charakterystyka touchpoints i kanałów dotarcia, w tym rola Digital, social media i kontent marketingu.
  • Brief kreatywny – co to jest i dlaczego będzie niezbędne? m.in.: Co to jest consumer insight, key message, reason to belive, brand tonality?

12:50 - 13:10     Przerwa kawowa

13:10 - 13:30     Czy warto podkreślać polski charakter produktu/marki?

  • Lokalne czy globalne? Kwestia nazw, symboli i wzorców komunikacyjnych.
  • Rola narodowości marki i miejsca pochodzenia produktów.
  • Stereotypy kulturowe – oczekiwania i uprzedzenia wobec marek.

13:30 - 14:00     Jak zarządzać organizacją marketingową na rynkach zagranicznych?

  • Struktura działu marketingu, role i funkcje menadżerów.
  • Określenie i dobór podwykonawców zewnętrznych.

14:00                 Zakończenie seminarium

 

 

 

KARTA ZGŁOSZENIA UCZESTNICTWA W SEMINARIUM 

„Marketing międzynarodowy – jak wykreować markę Twojej firmy na rynkach międzynarodowych” 

 

Miejsce:                            Suwałki, Park Naukowo-Technologiczny Polska-Wschód  ul. Innowacyjna 1

Termin:                            10 marca 2016 r. (czwartek)

 

 

Prosimy wypełnić poniższe pola DRUKOWANYMI LITERAMI:

 

Imię i nazwisko uczestnika:...............................................................................................................................................

 

Nazwa firmy: ...........................................................................................................................................................................

 

Ulica, numer: ………………………………………….….. Kod i miejscowość: ................................................................

 

Telefon (nr kierunkowy): ……………………….…………...……  Faks: .........................................................................

 

e-mail: .........................................................................................................................................................................................

 

 

Uczestnictwo w seminarium jest bezpłatne.

 

Kartę zgłoszenia na seminarium proszę przesłać

mailem na adres een@park.suwalki.pl

 

Ilość miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Zgłoszenia przyjmowane są do 08.03.2016 r.

 

 

Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów sprawozdawczych projektu Enterprise Europe Network

  1. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.), dla potrzeb niezbędnych do celów sprawozdawczych projektu Enterprise Europe Network realizowanego przez Park Naukowo-Technologiczny Polska-Wschód w Suwałkach sp. z o.o., ul. Innowacyjna 1, 16-400 Suwałki, NIP 844-21-26-570 REGON 791066874, KRS 0000211578 prowadzony przez Sąd Rejonowy w Białymstoku, XII Wydział Gospodarczy KRS. Oświadczam też, że swoje dane osobowe przekazuję dobrowolnie i jestem świadomy swojego prawa dostępu do ich treści oraz ich poprawiania.

 

 

 

 

 

              ................................................                               ................................................                           ................................................

                     Data, miejscowość                                                 Pieczęć firmy                                                        Podpis 

 

 

udostępnij na fabebook
Skomentuj:
nick*
komentarz*